• Totaal aantal beoordelingen 1764 Geef uw mening
  • Totaal score 9,5
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 99% afgelopen 12 maanden
10

Top

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Een vriendelijke en persoonlijke garage met veel kennis. Service is van een hoog niveau.

08-02-2022
Herbert Sonder, Borne
10

Fijn en klantvriendelijk bedrijf

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Betrouwbaar,meedenkend,goede service.,betaalbare auto's in verschillende prijsklassen .Ze nemen altijd de tijd voor jou en het bakje koffie staat altijd klaar.

07-02-2022
Annette, HENGELO OV
8,0

Prima.

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Zowel telefonisch als aan de balie.

07-02-2022
Wim, Almelo
10

Goed

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Heel goed

07-02-2022
Jaap, Vriezenveen
10

Prima

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

100 procent

06-02-2022
Albert B, Apeldoorn
10

Zeer fijn geholpen

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Meerdere auto,s gekocht vriendelijk bedrijf

06-02-2022
Dirk, Oldenzaal
10

Het probleem is opgelost

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Een nieuwe boubine geplaatst.

04-02-2022
Martin Gerritsen, Wierden
10

Fantastisch

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Wij zijn zeer tevreden over autogarage Zuithof, wij komen er al jaren. Kunnen er altijd terecht als er wat aan onze auto mankeert. Staan altijd voor iedereen klaar.

04-02-2022
Jolanda, Hengelo
10

Prima service

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Goede service, stonden meteen klaar om de problemen op te lossen.

03-02-2022
Gerd Nijhuis, Vriezenveen
8,0

Zeer positieve benadering van de klant.

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Zeer positieve en prettige benadering van de klant

03-02-2022
A.van Duijvendijk, Enter
10

Zeer tevreden

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Auto gebracht voor grote beurt. Leenauto gekregen. Werd gelijk al gebeld dat remschijven aan vervanging toe waren. Zodoende was ik tijdig op de hoogte dat de rekening duurder uit zou vallen. Toen auto klaar was keurig weer gebeld door Zuidhof. Heb bij dit bedrijf meerdere auto's gekocht en altijd tevreden over de service.

03-02-2022
Arnold, Vriezenveen
10

Top bedrijf

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Zoals altijd, goed geholpen, vriendelijk personeel en een hele goede service.

01-02-2022
Mirjam, Vriezenveen
8,0

Prima bedrijf!

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Al jaren vaste klant. Familie Zuidhof zijn hele fijne mensen. Goede ervaring met het zaken doen met hen.

31-01-2022
Lucie, Almelo
7,0

Ben blij met "MIJN" garage.

  • Gemiddeld 7
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Hoewel de kosten van een grote beurt meestal wel tegenvallen wordt er goed werk afgeleverd en duidelijke uitleg gegeven over de verrichte werkzaamheden. Heb hierna altijd weer het goede gevoel dat ik probleemloos met de auto de weg op kan gaan.

31-01-2022
Henk juninck, Borne
8,0

Netjes

  • Gemiddeld 8
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Grote beurt aan de skoda, nette leenauto , volgens afspraak alles afgehandeld, dikke prima

29-01-2022
Dion, Almelo
10

Prima garage bedrijf

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Fijne service

28-01-2022
Roy Lansing, Almelo
10

Gewoon een top bedrijf

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Worden altijd goed geholpen en ze zijn allemaal heel vriendelijk

27-01-2022
Diane Nijhuis, Almelo
9,0

Goede service

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Je wordt goed behandeld als klant

27-01-2022
Wim peters, Almelo
10

Betrouwbaar vakmanschap

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Ontzettend fijne, betrouwbare en gezellige garage. Heel goed en snel geholpen, duidelijk advies en nog gezellig ook. Ik zou er bijna elke middag langs willen gaan voor een heerlijk kop koffie! Al een paar keer iets kleins gehad en ík kon altijd direct langskomen om het te laten maken.

22-01-2022
Daphne, Almelo
10

Prettig contact, vriendelijke mensen.

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Bmw m235i gekocht, voor een goede prijs. Prettig contact gehad met Jarno en Marielle.

23-10-2021
Ronny en Linda, Meppel
10

Snel, relaxed, betrouwbaar

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Vrijdag inruilwaarde gevraagd. Na een paar uur gebeld, goede inruilwaarde. De dag erop langs gekomen. We moesten er 2 uur voor rijden. Risico is dat ze dat weten en gaan lopen zeuren over prijs inruilwaarde. Maar nee, geen gezeik over inruildeal en zeuren over details. Een man een man, een woord een woord. Super! (anders waren we ook weer weggegaan hoor!) Maar dat is zeldzaam vandaag de dag! Gezellige en gemoedelijke sfeer. Goede service, schoon toilet, kopjes koffie, frisdrank. En, heel attent: omdat ik de volgende dag jarig was hadden ze een pakket gemaakt met allerlei lekkernijen. Superlief! Eén tip: de klant met volle tank laten vertrekken!:)

12-10-2021
Conny, Hoogkarspel
10

Gewoon goede en eerlijke persoonlijke garage

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Een tijdje geleden een 2de hands Renault aangeschaft en vlak voor het verstrijken van de garantie periode een groot mankement aan de auto, auto is netjes bij ons thuis opgehaald en ook gratis een vervangende leen auto gehad, zelfs nog een keer gebeld door Ron of wij geen leen auto wouden met airco omdat het toen die zomer heel erg warm was, gewoon perfect dus. René en team ga zo door en zullen wij nog heel lang klant blijven. Groetjes, John en Jolanda Traanman

06-03-2021
John Traanman, Hengelo ov
9,0

Klantvriendelijk, betrouwbaar en prima service!

  • Gemiddeld 9
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Heb een Subaru Levorg gekocht bij Zuithof. Gewoon een eerlijke onderhandeling en goede deal kunnen sluiten. De nazorg is gewoon erg goed. Problemen na uitlijnen opgelost met set 4 nieuwe banden. Dit geheel voor rekening Zuithof. Kortom, het is dat dit bedrijf te ver vanuit Friesland rijden is, want ik zou vast klant worden.

27-02-2021
Peter Algra, Beetsterzwaag
10

Goed autobedrijf

  • Gemiddeld 10
  • Service 0
  • Deskundigheid 0
  • Prijs/kwaliteit 0

Van de zomer de perfecte Subaru youngtimer gevonden bij Zuithof. Ik had meteen een heel goed gevoel bij dit bedrijf en ben ook heel goed geholpen. Deze week onder Bovag garantie de cruise control laten repareren. Snel opgelost met ook weer uitstekende service! Tegen een geringe vergoeding werd de auto weer thuisgebracht wat me veel tijd bespaarde. Jammer dat dit bedrijf voor mij te ver weg is voor het regulier onderhoud.

29-01-2021
Bas, Amstelhoek