- Totaal aantal beoordelingen 1764 Geef uw mening
- Totaal score 9,5
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 99% afgelopen 12 maanden
Een vriendelijke en persoonlijke garage met veel kennis. Service is van een hoog niveau.
08-02-2022Betrouwbaar,meedenkend,goede service.,betaalbare auto's in verschillende prijsklassen .Ze nemen altijd de tijd voor jou en het bakje koffie staat altijd klaar.
07-02-2022Zowel telefonisch als aan de balie.
07-02-2022Heel goed
07-02-2022100 procent
06-02-2022Meerdere auto,s gekocht vriendelijk bedrijf
06-02-2022Een nieuwe boubine geplaatst.
04-02-2022Wij zijn zeer tevreden over autogarage Zuithof, wij komen er al jaren. Kunnen er altijd terecht als er wat aan onze auto mankeert. Staan altijd voor iedereen klaar.
04-02-2022Goede service, stonden meteen klaar om de problemen op te lossen.
03-02-2022Zeer positieve en prettige benadering van de klant
03-02-2022Auto gebracht voor grote beurt. Leenauto gekregen. Werd gelijk al gebeld dat remschijven aan vervanging toe waren. Zodoende was ik tijdig op de hoogte dat de rekening duurder uit zou vallen. Toen auto klaar was keurig weer gebeld door Zuidhof. Heb bij dit bedrijf meerdere auto's gekocht en altijd tevreden over de service.
03-02-2022Zoals altijd, goed geholpen, vriendelijk personeel en een hele goede service.
01-02-2022Al jaren vaste klant. Familie Zuidhof zijn hele fijne mensen. Goede ervaring met het zaken doen met hen.
31-01-2022Hoewel de kosten van een grote beurt meestal wel tegenvallen wordt er goed werk afgeleverd en duidelijke uitleg gegeven over de verrichte werkzaamheden. Heb hierna altijd weer het goede gevoel dat ik probleemloos met de auto de weg op kan gaan.
31-01-2022Grote beurt aan de skoda, nette leenauto , volgens afspraak alles afgehandeld, dikke prima
29-01-2022Fijne service
28-01-2022Worden altijd goed geholpen en ze zijn allemaal heel vriendelijk
27-01-2022Je wordt goed behandeld als klant
27-01-2022Ontzettend fijne, betrouwbare en gezellige garage. Heel goed en snel geholpen, duidelijk advies en nog gezellig ook. Ik zou er bijna elke middag langs willen gaan voor een heerlijk kop koffie! Al een paar keer iets kleins gehad en ík kon altijd direct langskomen om het te laten maken.
22-01-2022Bmw m235i gekocht, voor een goede prijs. Prettig contact gehad met Jarno en Marielle.
23-10-2021Vrijdag inruilwaarde gevraagd. Na een paar uur gebeld, goede inruilwaarde. De dag erop langs gekomen. We moesten er 2 uur voor rijden. Risico is dat ze dat weten en gaan lopen zeuren over prijs inruilwaarde. Maar nee, geen gezeik over inruildeal en zeuren over details. Een man een man, een woord een woord. Super! (anders waren we ook weer weggegaan hoor!) Maar dat is zeldzaam vandaag de dag! Gezellige en gemoedelijke sfeer. Goede service, schoon toilet, kopjes koffie, frisdrank. En, heel attent: omdat ik de volgende dag jarig was hadden ze een pakket gemaakt met allerlei lekkernijen. Superlief! Eén tip: de klant met volle tank laten vertrekken!:)
12-10-2021Een tijdje geleden een 2de hands Renault aangeschaft en vlak voor het verstrijken van de garantie periode een groot mankement aan de auto, auto is netjes bij ons thuis opgehaald en ook gratis een vervangende leen auto gehad, zelfs nog een keer gebeld door Ron of wij geen leen auto wouden met airco omdat het toen die zomer heel erg warm was, gewoon perfect dus. René en team ga zo door en zullen wij nog heel lang klant blijven. Groetjes, John en Jolanda Traanman
06-03-2021Heb een Subaru Levorg gekocht bij Zuithof. Gewoon een eerlijke onderhandeling en goede deal kunnen sluiten. De nazorg is gewoon erg goed. Problemen na uitlijnen opgelost met set 4 nieuwe banden. Dit geheel voor rekening Zuithof. Kortom, het is dat dit bedrijf te ver vanuit Friesland rijden is, want ik zou vast klant worden.
27-02-2021Van de zomer de perfecte Subaru youngtimer gevonden bij Zuithof. Ik had meteen een heel goed gevoel bij dit bedrijf en ben ook heel goed geholpen. Deze week onder Bovag garantie de cruise control laten repareren. Snel opgelost met ook weer uitstekende service! Tegen een geringe vergoeding werd de auto weer thuisgebracht wat me veel tijd bespaarde. Jammer dat dit bedrijf voor mij te ver weg is voor het regulier onderhoud.
29-01-2021