- Totaal aantal beoordelingen 1764 Geef uw mening
- Totaal score 9,5
- Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 99% afgelopen 12 maanden
Je wordt altijd goed ontvangen en het onderhoud wordt goed uitgevoerd.
16-03-2026Goed, snel, vriendelijk, wel prijzig
16-03-2026Zolang ik hier kom voel ik me thuis, alsof je familie van hem net. Ze denken en voelen altijd met je mee
16-03-2026Super autobedrijf, met topservice en persoonlijke aandacht. Onze, oude, Subaru voor onderhoud gebracht. Deze mensen denken met je mee en gaan opzoek naar de beste oplossing voor onze oude Subaru kosten worden netjes gecommuniceerd.
16-03-2026Je wordt er altijd goed geholpen. Dik tevreden
16-03-2026Hier ben je beslist geen nummer en er heerst een prima sfeer!
15-03-2026Mijn auto op een voortreffelijke wijze klaar gemaakt en met een cadeautje afgeleverd.
14-03-2026Keurig geregeld
13-03-2026Storing snel vakkundig opgelost
13-03-2026In principe hebben jullie alles prima geregeld. Afspraken worden nagekomen en wij vinden het prettig om bij jullie te komen. Ook kleine probleempjes met de auto's, zoals bv een lekke band etc., worden altijd snel opgelost. De service is prima. Maar daar betalen we ook wel wat voor....... Het is iedere keer weer schrikken wat alles kost. Maar ook wanneer je gaat winkelen in de supermarkt is ook alles duur. Dus jullie moeten ook gewoon de kosten doorberekenen. We hebben dus wel begrip.
13-03-2026Goed
12-03-2026Fijne dorpsgarage die niet mee gaat met grote on-persoonlijke garages uit de grote stad. Personeel is vakkundig, behulpzaam maar vooral menselijk. Ze helpen je waar nodig. Altijd een leenauto paraat! Top.
10-03-2026Duidelijk afspraak over de onderhoudsbeurt. Keuze om te wachten onder het genot van een lekkere bak koffie of leenauto mee krijgen. Snel en voortvarend geholpen. Vol vertrouwen weer op pad.
09-03-2026Altijd punctueel
08-03-2026Zeer vriendelijk goede service altyd in oplossing denken voor de klant
07-03-2026Wat een super bedrijf. Vriendelijk. Behulpzaam. Alles wat je kunt wensen als klant
07-03-2026Altijd vriendelijk , je wordt hier niet bedonderd door extra reparatiekosten
06-03-2026Kort maar krachtig geen opmerkingen
06-03-2026Gewoon een goed bedrijf ,klantvriendelijk en vakmanschap.
05-03-2026Vriendelijke geholpen.
05-03-2026Mijn ervaring was zeer goed, ik ga daar zeker eerst mijn volgende auto zoeken. Het allerbeste voor de toekomst van Zuithof.
04-03-2026Je wordt op een prettige manier geholpen en het personeel is klantvriendelijk
04-03-2026Mijn auto werd gehaald en dag later teruggebracht. Mocht ook bedrijfsauto gebruiken maar dat Was niet nodig. En zo’n service is op mijn leeftijd (87) een onverwacht cadeautje!
04-03-2026Ik heb mijn tweede Toyota gekocht bij Zuidhof En je word er netjes geholpen het duurde even voordat we weg konden rijden in de nieuwe Toyota chr maar al met al zijn we tevreden.
04-03-2026